menumenu
<-x- START MobileMenu.layout -x->
<-x- END MobileMenu.layout -x->
<-x- START BodyHolder.layout -x->
<-x- START MiniNavigation.layout -x->
<-x- END MiniNavigation.layout -x->
<-x- START Search.layout -x->
<-x- END Search.layout -x->
<-x- START DocumentContent.layout -x->
<-x--- STARTwebPART DocumentDetail -x->

S.KI nový design zádě

<-x--- START fckeditor content -x->

 

S.KI - optimalizovaný design zádě

 

Design zádě s optimalizovanou zábranou proti podjetí pro práci s finišerem (přeprava asfaltu).

 

1. Požadavky trhu

1.1 Obecné požadavky
Při práci s finišerem je třeba zadní zábranu proti podjetí zdvihnout, aby sklápěcí návěs mohl před finišer pozadu najet do pozice pro vykládku.
Důležitým kritériem pro bezproblémové najetí je světlá výška zdvižené zábrany proti podjetí. Je-li příliš nízká, musí se sklápěcí návěs zdvihnout pomocí vzduchového pérování, aby nedošlo ke kolizi mezi konzolí zábrany proti podjetí a vykládací násypkou finišeru. Aby nebylo nutné tento další pracovní krok provádět, je vzhledem k výšce finišeru nutné dosáhnout světlé výšky v rozmezí cca 750 mm - 800 mm (závislé na typu finišeru).

 

2. Užitná hodnota pro zákazníka

2.2 Bezpečnost
Bezpečnost práce se zvyšuje, protože není nutné měnit nastavení vzduchového pérování na vyšší vykládací výšku (u většiny vozidel na boční obslužné konzoli).

2.1 Efektivita
• Vyšší efektivita díky úspoře času
• Nižší náklady na opravy a výpadky provozu díky snížení rizika poškození
• Dobrý vyhlídky na odprodej vozidla, i do jiných evropských zemí, díky geometrii zábrany, která splňuje evropské standardy
• Dvě přídavná oka na trubce zábrany proti podjetí umožňují dodatečnou montáž průběžného lapače nečistot.

2.3 Manipulace
Pro snadnější aretaci lapače nečistot při zdvihnuté zábraně proti podjetí byl přidán praktický háček.

2.4 Vzhled
Pozinkované provedení dlouhodobě zajišťuje atraktivní vzhled a dobrou ochranu proti korozi.

 

 

3. Podrobnosti o výrobku

                       

   Zábrana proti podjetí v poloze při jízdě                                                    Zábrana proti podjetí ve vykládací poloze                                                  zadní světla posazena výše

 

                       

   Zábrana proti podjetí ve vykládací poloze                                                 Bezpečné zajištění zábrany proti podjetí

 

                       

   Práce s finišerem                                                                                       Vykládka do finišeru

 

Změna geometrie zábrany proti podjetí

 

    Světlá výška zábrany proti podjetí (zábrana ve zdvižené poloze):
    • Standardní zábrana proti podjetí: 708 mm
    • Zábrana proti podjetí optimalizovaná pro práci s finišerem: 776 mm
    • o 68 mm příznivější světlá výška

 

Zvýšená poloha zadních světel

Vyšší montážní poloha zadních světel je možná pouze u volitelné varianty zadních světel „kulatá tříkomorová světla“. Jelikož je v tomto případě zadní mlhové světlo namontováno odděleně, je možné dodržet max. přípustnou montážní výšku 950 mm. U standardního vícekomorového světla je zadní mlhové světlo integrováno do korpusu světel a nelze jej namontovat výše.

Díky vyšší světlé výšce zábrany proti podjetí o cca 68 mm a díky vyšší montážní poloze světel je riziko poškození obou těchto konstrukčních prvků při práci s finišerem výrazně nižší.
 

Háček na zábraně proti podjetí pro zdvižení lapače nečistot

 

Háčky na zábraně proti podjetí pro snadnější a rychlou aretaci zdviženého lapače nečistot bez jeho prověšení.
Nehrozí tak poškození lapače horkým asfaltem.

Řešení zábrany proti podjetí, se kterým přichází SCB, splňuje požadavky ES směrnice! Vozidlo je tak možné zaregistrovat po celé Evropě a jeho přestavba v případě prodeje nebo odprodeje do zahraničí není nutná.

 

více informací ZDE

 

Konkurence již nabízí podobné řešení také, avšak pouze s individuálním povolením pro registraci v Německu (povolení výjimky). O povolení žádá výrobce a udělení povolení je spojeno s určitými podmínkami. Nebudou-li tyto podmínky splněny, povolení výjimky zaniká. Podmínky mohou být různé v závislosti na příslušném úřadě jednotlivých spolkových zemí (např. sklápěcí návěs musí být provozován převážně pro transport asfaltu). Povolení je platné pouze v Německu, nevztahuje se tedy na odprodej do zahraničí. V takovém případě musí být vozidlo přestaveno tak, aby zábrana proti podjetí splňovala zákonné podmínky.

<--x-- END fckeditor content -x->
<-x--- ENDwebPART DocumentDetail -x->
<-x- END DocumentContent.layout -x->
<-x- START Menu.layout -x->
<-x- END Menu.layout -x->
<-x- START Footer.layout -x->
<-x- END Footer.layout -x->
<-x- END BodyHolder.layout -x->