menumenu
<-x- START MobileMenu.layout -x->
<-x- END MobileMenu.layout -x->
<-x- START BodyHolder.layout -x->
<-x- START MiniNavigation.layout -x->
<-x- END MiniNavigation.layout -x->
<-x- START Search.layout -x->
<-x- END Search.layout -x->
<-x- START DocumentContent.layout -x->
<-x--- STARTwebPART DocumentDetail -x->

S.CU / S.KO_COOL "next generation"

<-x--- START fckeditor content -x->

 

S.KO COOL

Na špičce oboru, nejmodernější technologie pro chladné počtáře

 

1. Požadavky trhu
Nikde nejsou požadavky na dopravu tak vysoké jako u přepravy chlazeného zboží. Odesilatelé, dopravci a také zákazníci vyžadují zajištění odpovídajících podmínek přepravy bez jakýchkoliv kompromisů a doklad o tom, že podmínky byly přesně dodrženy. Ať už se jedná o mražené potraviny, chemikálie přepravované při stanovené teplotě, květiny, léky nebo krevní plazmu – vždy musí být dodržen nepřetržitý řetězec chlazení a nikdy nesmí dojít k jeho přerušení.
Na významu nabývají i požadavky na efektivitu chladicích agregátů v souvislosti s neustále rostoucími cenami pohonných hmot. V dobách nedostatku řidičů hraje důležitou roli také komfort řidičského personálu. Další požadavky představují nové normy EU týkající se emisí (Euro 5 od 1. 1. 2019), které vyžadují úpravu současných systémů.
Abychom dostáli všem těmto požadavkům při udržení stejného chladicího výkonu a zvýšili pro zákazníka užitnou hodnotu další generace chladicích návěsů Schmitz vyvinuli jsme zcela nový vlastní chladicí agregát S.CU.
Tento agregát se může pochlubit novou hnací jednotkou skládající se z mimořádně výkonného dieselového motoru s nejnovější technologií vstřikování common rail a nového generátoru s vyšší účinností.
Systém common-rail zajišťuje efektivní provoz při neúplném nákladu. Je tak možné docílit úspory paliva až do výše 10 % oproti aktuálnímu modelu. Kromě toho se díky tiššímu chodu motoru a nižším emisím hluku znatelně zvyšuje jízdní komfort.

 

2. Užitná hodnota pro zákazníka
Jednotlivé inovace u modelu S.CU nabízejí kromě tradičně vysoké užitné hodnoty chladicího agregátu i další výhody.


2.1 Efektivní dílčí provoz
Systém common-rail je nejmodernější technologie vstřikování pro dieselové motory. Elektronicky řízené vstřikování umožňuje přesné dávkování množství paliva. Vstřikované množství paliva se upravuje podle aktuálního stavu nákladu, čímž se zvyšuje efektivita spalování.
Zejména při provozu s neúplným nákladem je možné uspořit až 10 % paliva.
Navzdory nižšímu výkonu motoru (19 kW) zůstává zachován vysoký chladicí výkon. K dispozici jsou i nadále funkce zvyšující komfort obsluhy, jako je režim ECO, Normal a Booster.


2.2 Emise hluku
Zvolená technologie motoru umožňuje homogennější a klidnější chod motoru, jelikož elektricky řízené vstřikování reaguje rychleji a zabraňuje kolísání otáček. Díky sadě Silence-Kit, která je i nadále součástí standardní výbavy, má nový agregát S.CU nižší emise hluku.
Oddělení dieselového motoru od jednotky generátoru, které bylo nově vyvinuto, snižuje vibrace, a přispívá tak k většímu komfortu.
Tyto vlastnosti přivítá zejména řidičský personál.


2.3 Bezpečnost
Zcela hermeticky uzavřený generátor s opláštěním z protlačovaných profilů zajišťuje lepší regulaci teploty ve strojovně, a tím i vyšší provozní bezpečnost.


2.4 Hmotnost
Nová motorová jednotka a nepřetržitý další vývoj konstrukce vedly ke snížení hmotnosti o 50 kg.

 

Nový generátor s vylepšenou regulací teploty

 

3. Podrobnosti o výrobku / datový list
    V současnosti probíhají měření ATP. Údaje o výkonnosti budou dodány později.

• Až o 10 % nižší spotřeba
• Redukce hmotnosti o 50 kg
• Vyšší bezpečnost provozu při vysokých teplotách venkovního prostředí
• Nižší hlučnost
• ATP certifikace podle nové klasifikace
• Certifikace na přepravu léků (od SOP)

 

4. Kompatibilita
• Dostupné pro všechny S.KO Cool

4.1  Výjimky
• S.KO se skládací stěnou
• S.KO Express
• Distribuční regiony s nízkou kvalitou paliva (jako např. vysoký podíl síry)

 

více informací ZDE


<--x-- END fckeditor content -x->
<-x--- ENDwebPART DocumentDetail -x->
<-x- END DocumentContent.layout -x->
<-x- START Menu.layout -x->
<-x- END Menu.layout -x->
<-x- START Footer.layout -x->
<-x- END Footer.layout -x->
<-x- END BodyHolder.layout -x->