menumenu
<-x- START MobileMenu.layout -x->
<-x- END MobileMenu.layout -x->
<-x- START BodyHolder.layout -x->
<-x- START MiniNavigation.layout -x->
<-x- END MiniNavigation.layout -x->
<-x- START Search.layout -x->
<-x- END Search.layout -x->
<-x- START DocumentContent.layout -x->
<-x--- STARTwebPART DocumentDetail -x->

Historie

<-x--- START fckeditor content -x->

Historie společnosti Schmitz Cargobull AG

 

   

1892 - Melchior Schmitz zakládá svou fabriku v německém městě Altenberge

1935 - stavba prvního návěsu a skříňového vozu

1969 - rozšíření produkce a založení druhého závodu ve Vredenu

1978 - otevření exportní divize TRAILER ENGINEERING (Švýcarsko)

1980 - vybudování nových závodů v Altenberge a Berlíně

1991 - převzetí výrobního závodu v Harelaw (Velká Británie)

1997 - založení závodu Schmitz-Gotha

1999 - satelitní koncept, závody Toddin (Německo), Panevžys (Litva) a Harelaw (Velká Británie)

2002 - závod Zaragoza (Španělsko)

2013 - start produkce v Rusku

2017 - 125 let Schmitz Cargobull

2018 - digitální platforma KUBIKx

 

 

 

70 let výroby chladírenských vozů

 

1950 - Schmitz Cargobull vyrobil svou první tepelně izolovanou a chlazenou nástavbu
1978 - Společnost Schmitz Cargobull si nechává patentovat panely FERROPLAST®
1981 - Zapuštěné kolejnice systému zajištění nákladu                                                                 
1982 - Zavedení variabilního systému druhé podlahy, díky kterému je možné naložit 66 europalet místo původních 33. Efektivita přepravy byla zvýšena o 100 %.
 1983 - Chladírenský přívěs s délkou nakládací plochy až 16.000 mm.  
   1984 - Ochranná boční lišta. Pro zajištění maximální těsnosti svařena s podlahou.
 1988 - Vyrobeno první krátké šasi. Pro vyšší užitečné zatížení a využitelnou nakládací výšku.  
   1992 - Odhlučněná podlaha pro využití přepravy potravin při zásobování obchodních řetězců.
 1993 - Kotlářský plech místo rýhovaného. Nová struktura povrchu hliníkové podlahy.  
   1995 - Použití prefabrikovaných plechů se speciální povrchovou úpravou pro vylepšení povrchu FERROPLAST® panelů.
 1996 - Zavedení použití kotoučových brzd.  
   1998 - Použití vlastní nápravy ROTOS®
 2003 - Kompletně nýtované a pozinkované šasi.  
   2004 - Nápravy ROTOS® s nápravnicí a čepem vlastní konstrukce
 2007 - Zabudované vedení chladícího média do střechy u varianty rodílných vnitřních teplot.  
   2008 - Funkce Load Spread Programme (LSP) - optimální rozložení zatížení náprav
 2010 - FERROPLAST® s HDR technologií a novou pěnou NX17  

 

 

2020 - TrailerConnect

 

 

 

 

 

 

 

<--x-- END fckeditor content -x->
<-x--- ENDwebPART DocumentDetail -x->
<-x- END DocumentContent.layout -x->
<-x- START Menu.layout -x->
<-x- END Menu.layout -x->
<-x- START Footer.layout -x->
<-x- END Footer.layout -x->
<-x- END BodyHolder.layout -x->