Čína
Konečně jsme v Číně! Na dálnicích je však potřeba dávat velmi pozor. Vždy se zde nenadále může objevit dělník s lopatou.
Plachtový návěs je na čínských silnicích skutečnou raritou. Většina kamionů v Číně je červených. Důvodem je čínská pověrčivost, tato barva znamená štěstí a blahobyt. Náš byl však výjimkou.
Nadměrná přeprava je zde nedefinovaný pojem. Jednoduše naložíte maximum.
Díky vysoké zaměstnanosti je zde jednoduché narazit na řadu policejních hlídek. Většina z nich však spíše jen pozoruje okolí, nebo rovnou odpočívá znavena horkým počasím.
Trochu jako cirkusový kousek artistů působí přeprava osobních automobilů. Číňané jsou opravdu vynalézaví a neváhají přepravovat nemožné.
Vedle tradičních staveb se zde nachází mnoho moderních budov. Výstavba obytných budov, ale i dopravních staveb, zde probíhá tempem, které Číňanům můžeme jenom závidět.
Výrobní závod Schmitz Cargobull ve městě Wuhan je po půl roce od zahájení stavby téměř hotov. V této industriální metropoli lze také nalézt výrobní závody značek Citroën, Volkswagen a Nissan.
10 564 kilometrů. Takový je stav počítadla kilometrů na návěsu a celá délka trasy od výrobního závodu Schmitz Cargobull v Altenberge až do nové haly ve městě Wuhan. Návěs má za sebou dlouhou cestu ze západu na východ bez jediné poruchy.
Čínský řidič kamionu je novým návěsem unešený. A to především jeho robustní konstrukcí a vynikajícími brzdami. Něco takového ještě nikdy svým tahačem netáhl.
Pro zaparkované návěsy se zde najde řada využití…
A na závěr, návěs Schmitz Cargobull určený pro čínský trh v celé své kráse. Odlišnosti jsou patrné na první pohled. Konstruktéři museli vzít v úvahu náročnost provozu a přetěžování, proto je celá stavba velmi pevná a robustní. Užitečné zatížení je zde koncipováno na 40t.
ZPĚT na začátek